DROP YOUR LINK HERE

Thursday, October 06, 2011

oktober

Hai semua.
Oktober. Saya suka Oktober sebab bulan birthday saya. Hihiihi.
Bulan ni start macam tak best je. Banyak benda saya tempuh.
Tapi saya try utk tidak memikirkan perkara2 yang menyakitkan. Hidup mesti harus gembira.
Bila orang tanya 'kau ni macam ada dua personaliti la, dalam facebook selalu je sedih2 tapi real life memang tersangat happy la pulak!'
Saya terdiamm, tak tahu nak jawab apa. Sebab selalu saya fikir saya dalam FB lagi happy dari luar. Ehhmm.
Kita tak blh tunjuk dgn semua orang kita ni ada problem. Mesti nak sembunyi sikit. Takkan disebalik wajah comel (sempat!) macam saya ni nak tunjuk saya sedih kan.
Saya rasa makin hari saya ni cepat terasa,sensitif dan sangat beremosi. Tak tahu macam mana nak berubah. 

Bila birthday saya ni nanti saya nak banyak benda. 
Nak berubah jadi lebih baik, matang, tak manja, berdikari, tak emosi. 
Kalau boleh nak suprise birthday party. 
Nak hp touchsreen.
Nak friend dkt facebook 1000.
Nak tu, nak ni.

Tak da la. 
Saya cuma nak nanti birthday saya tu takda orang sakitkan hati saya satu hari tu,boleh kan?
Saya cuma nak gembira dan bersuka ria satu hari tu,boleh kan?
Photobucket

0 orang kiud berbicara: