DROP YOUR LINK HERE

Thursday, September 29, 2011


Hai semua. Lama tak update kan. Beberapa hari ni macam tak berapa rasa bersemangat je. Balik2 emosi. :/
Hmm.

2 3 hari ni banyak perkara menyedarkan saya. Menyentuh jiwa saya ni. Saya rasa kadang2 orang pandang rendah dgn kerja saya sekarang. Macam semua orang rasa saya ni la paling rendah pangkat dkt tempat kerja. Almaklumlah saya kan receptionist tak pakai computer pun. 
Cakap sikit tgk3 saya. Walaupun awak tidak bercakap pasal saya tapi saya masih rasa awak bercakap pasal saya. Jangan balik2 nak mengutuk orang. Can you find someone like me yang blh tahan sampai 9month?
Saya tahu kerja saya sangat senang berbanding executive. Saya memang suka kerja saya tapi orang2 di sekitar saya buat saya makin hari2 makin menyampah.
Saya nak tempat kerja yang macam satu family, ketawa sama2,makan sama2,tolong menolong. Susah ka? Kadang2 company kecil lagi best,kerja gembira2. 
Kalau ada benda tak puas hati blh ckp dpn2 bha, tak perlu nak mengutuk dibelakang. 
Cakap pun tak guna. Saya harus bersabar. Ini cabaran utk hidup. 

Saya rasa tak nak guna facebook dah sebab setiap kali saya buka facebook saya macam2 saya jumpa. Mungkin perkara biasa utk sesetengah orang tapi untuk saya agak susah kot. 
Macam mana rasanya bila tengok orang cakap dkt saya,
 'pakai la baju pink , nanti saya tengok'
Tiba2 saya upload la saya punya gambar dgn baju kaler pink, kan saya dah menunjukkan saya berminat dgn orang tu.
Kalau tak berminat,tak layan.



Photobucket

0 orang kiud berbicara: