DROP YOUR LINK HERE

Sunday, October 16, 2011

aku sepatutnya gembira sebab ini oktober. bulan birthday aku yang aku sentiasa tunggu. tapi rasanya bulan ni tak macam yang selalu. dan aku sendiri tak kuat macam selalu. aku cepat menangis. hati semakin lembut. bila sesuatu yang aku rasa perlu dibuang dari hidup aku tak dapat buang , sudah jelas menunjukkan aku tak kuat macam dulu2.

aku hairan bila ada lelaki yang tak tahu hormat perasaan gf diaorang. yang rasakan muah muah tu suatu gurauan yang biasa dan bukannya mengatal. dan aku hairan bila perempuan yang melayan tak tahu rasa perempuan lain. aku sendiri sangat takut nak rapat dgn bf orang sbb aku tak nak jd punca perpisahan hubungan orang.

mungkin aku banyak kawan lelaki tapi rasanya aku jaga batas pergaulan aku. aku tak tmuah muah ataupun nak bbagi kasih sayang dgn diaorang. aku tahu aku ada bf jd aku mesti hormat perasaan bf aku. walaupun byk yang mengatal dgn aku tapi aku tak pernah layan diaorang lebih2. 

kalau hidup ni senang dapat buang je benda yang menyakitkan hati aku memang aku dah buang dan tersenyum mesra depan kau. aku memang lemah. 

kalau kau masih nak aku, berubah lah. sebab kalau kau masih macam ni aku tak akan dapat terima perangai tu.bg aku,kalau ada gf/bf kita mesti hormat perasaan dia. aku tak menghalang bf aku berkawan dgn bjuta perempuan pun tapi kau tahu jaga limit la. 

kalau kau cakap aku menuduh,aku tak menuduh. aku bertanya utk tahu jawapan sebenar. kalau kau betul2 sayang aku, kau akan buktikan yang kau betul2 setia dan bukannya nak buktikan yang kau akan pasang skandal lepas ni. itu bukan cara pemikiran orang matang. 

aku taknak cakap byk. aku terima segala keputusan kau dgn hati terbuka.



p/s : aku tahu post ni mungkin akan buat kau marah. aku minta maaf.
Photobucket

1 orang kiud berbicara:

Kazen said...

tabahkan hati anda :) kuatkan semangat...:)