DROP YOUR LINK HERE

Friday, August 12, 2011

luahan rasa saya sebelum sungke


Assalamualaikum dan Selamat Petang semua ;)

Sementara menunggu time berbuka, teringin nak update blog sebab dari tadi dah terfikir nak mengadu dgn blog tersayang.

Saya masih belum dapat keputusan lagi. Teruskan atau berhenti. Tapi sejujurnya saya memang rasa nak stay cuma ada la 2 3 langau yang membuat kan saya macam nak pergi.
Ok. Kalau difikir dgn cara orang dewasa , biarkan je langau2 tu. Bukan diaorang yang bagi gaji. Tapi dapat kah saya bertahan? Rasanya dapat kalau saya sentiasa mendiam kan diri dan kurangkan dari berhadapan dgn diaorang kan. 

Mungkin beberapa bulan kebelakangan ni saya rasa sunyi sebab rakan sekerja yang sama makan dgn saya dah tak kerja sana lagi. Lepas tu boyfriend pun tak kerja sana  lagi dan sekarang ada satu clerk yang agak rapat dgn saya cuti bersalin. Haihh. 

Kalau saya stay , memang saya perlu bersedia dari semua aspek. Tempat baru belum menjamin orang yang baik2 dkt sana kan. Setakat 2 3 langau sekarang tak apa la kan. Masih banyak lagi kawan2 saya yang lain kan. Saya rasa pergi mana2 pun memang akan ada langau2 ni kan. Jadi mesti buat bodoh je dengan langau2 ni.

Dalam masa macam ni emosi sangat kritikal dan perasaan cemburu marah memang sangat kuat dalam diri saya. Jadi buat masa ni tak nak buka Facebook. 
SiGarang saya cemburu ok. Ada orang nak ikut awak pergi stocktake. Huh. Ngegeh.

Niesh PMS rasanya :/
sorry kalau terkasar tersilap bahasa.

0 orang kiud berbicara: