DROP YOUR LINK HERE

Wednesday, August 10, 2011

dilema



Salam 1 Malaysia ;)
Selamat berpuasa semua. 
Dah sangat lama Nieshh tak update kn? Sorry reader dgn follower yang dah follow saya. Saya takda masa nak update , lappy rosak la. Macam2 la.
Jadi,lepas ni saya akan follow balik, Jangan risau k ;]

Hmm. Banyak story nak dicerita semenjak saya tak update blog tapi yang paling latest la , saya sudah membuat keputusan utk berhenti kerja start dari semalam. 
SiGarang ada nasihat2 tapi saya memang jenis yang agak degil dan mengikut perasaan. Masa marah memang la rasa nak cari kerja lain tanpa memikirkan kesan2 sampingan. 
Tapi bila dah diberi ceramah oleh bapak (manager aku), terbuka juga la pintu hati ni sikit. 
Tapi bila ingat muka2 yang buat aku sengal kerja sana, macam tertutup balik hati ni. Dapat kah aku menutup mata dari melihat mereka yang menyakitkan mata hati aku itu? Huaaaaaaaaaaaaa.

Sekarang company saya kerja ada provide meal,yang akan saya bekerja takda. Huhh. Even salary yang ditawarkan lebih sedikit tapi akan menjadi sama juga sebab hari2 aku makan luar. Aku bkn executive. Aku cuma clerk. Ne da duit nak makan tapau hari2. Huaaaaaaaa.

Manager tu memang pandai mengeluarkan ayat menyebabkan saya berbelah hati sudah sekarang. Peluang utk naik pangkat sini boleh nampak, dkt sana tak tahu lagi macam mana. Apasal diaorang bagi keburukan tempat baru tu? Tapi kalau ikut2 memang tempat skarang lagi banyak benefit. Huhuu.

Saya ni memang jenis yang susah buat keputusan. Huhuhu. Harus saya fikir masak2 malam ni.

 confuse.....

which 1 to choose?

credit to pakcik Google.



0 orang kiud berbicara: