DROP YOUR LINK HERE

Tuesday, May 17, 2011

isu cincin


Selamat Tengahari :)
 Saya ada satu cerita nak kongsi.

 Semenjak kebelakangan ni saya suka sangat guna cincin. Tak tahu la kenapa pula.
Lepas tu banyak pula orang tanya saya.

 'kamu dah kawen ke?'

ishh. Takkan la pakai cincin terus dah bertunang,dah berkawen. Apa punya fikiran la. Ada posmen datang hantar surat pun ngegeh juga nak tanya.

 Hairan. Tapi tak pa la. Saya dah kawen ke belum ke apa yang korang nak kisah kan. Tak mintak duit kau pun

Jadi. Nak cakap ni. 
Saya masih belum berkahwin ataupun bertunang. :)


 Lots of love,
 

1 orang kiud berbicara:

cik ayin said...

kalo sy pakai ke tak,sama je..tanya jugak..huu