DROP YOUR LINK HERE

Saturday, January 08, 2011

aku PMS , jgn DEKAT



Salam 1Malaysia :]

 Entah kenapa rasa saya nak update mlm2 ni.
 Sebnarnya sbb aku BORING. 

 Hormon badan aku ni pun entahlah. Macam nak marah2 je.
 Itukah tanda nya PMS ?
 Kenapa aku rasa aku PMS ? Sbb kan, disaat macam ni, aku paling suka sangat nak marah boyf aku. 
 Tak tahu la kenapa. Walaupun small matter je.
Adakah anda juga begitu?
 Huaa. 
 Menyampah nya rasa begini. 
 Tak suka. Tak suka. Tak suka.
 Macam nak BBQ orang je. 
 GRRRRRR!
palat

ihsan Google

p/s ; serius, aku xda mood. maaf  jika tersalah kata.
 

4 orang kiud berbicara:

irdinaanisa :) said...

nieshhhh , jangan garang sangat laa yeaaa nak marah marah ;p

tim said...

hahaha
kalau dekat juga?

fLo said...

empuan nang standard...dlm sebln ada la bertukar jd rimo...ahahahha

niesh™ said...

irdina : tak la garang sangat pun. jgn takot. :D

tim : selalu nya kalau dgn perempuan ok ajak . haha

flo : yala. eran kan. xtauk gne mk kawal ya.