DROP YOUR LINK HERE

Friday, October 08, 2010

salam hari jumaat ;)

 Salam 1 Malaysia semua :)

Hari ni dapat pakai lappy mama sepuas2 nya la sepanjang waktu kerja dia, Tapi otak pula takda idea nak update. 
Baru2 ni, saya dapat surat panggil temuduga oleh SPA. Excited gila nya saya! Nasib belum lagi saya pergi mencari kerja tetap. Walaupun temuduga je, tapi saya bersyukur sebab masih ada lagi harapan saya nak sambung study uner government.
Doakan kejayaan saya k :)
Interview tu lama lagi, tapi saya ditawarkan nursing. Frust la skit . Tapi tak pa la, bersyukur la dgn apa yang dah ditawarkan.
Stop pasal tu. 

Kalau rakan2 blogger perasan la kan, pic saya yang d blog ni tak berubah kan. Haha. Saya pun tak tahu la. Semenjak 2 menjak ni tak fotogenik lagi dah saya. Terpaksa la guna picture tu aje. 

 Apa nak buat ek? Ketandusan idea betul la saya ni. Bagus saya berjalan2 pergi mencari idea ;)

2 orang kiud berbicara:

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

wah! dapat interview spa! saya pon tak dapat2 lagi. Tahniah niesh! ;)

niesh™ said...

dulu pun dah pergi tp tak berjaya, harap2 kali ni berjaya la. hihi. letih dah ni , tak tahu nak buat apa dh.