DROP YOUR LINK HERE

Thursday, October 21, 2010

don't ask me anything.....

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.
Saya baru je balik dari temuduga. Jangan tanya macam2. Apa yang saya boleh simpulkan. Saya malu dengan diri saya sebab simple math pun tak boleh jawab. I feel like really2 stupid

Apa yang saya boleh buat masa ni, Berdoa dan tawakal je la. Harap2 dia faham yg saya nervous sampai tak dapat mengira lagi. 
 Saya tak tahu nak cakap apa lagi.. Macam nak tidur je .
 Ntah la.

Sebab saya jarang letak pic dlm post, hari ni saya nak letak la :)



8 orang kiud berbicara:

Anonymous said...

salam.
interview ape?

niesh™ said...

interview spa.

tiafazunia said...

rilex k..
klu ade rezeki dpt laa :)

sahromnasrudin said...

SALAM ZIRAH..pertama kali bersiarah ke cini..semoga cik blog dikurniakan rahmat dari Allah SWT dan berjaya dalam temuduga yang baru berlalu ini ya ^_^

nuyuEna said...

niesh..comei la pkai cmtu..nyway..good luck interbiu...never gve up!

flo... said...

interview tek ka?
ermm..mun xdpt bkn rezeki ktk...
mesti ktk nebes tek nk..=p

Vivian said...

cute ada jak k tudung..hehe

sikpa..boleh ya kali..hehehe byk gik peluang lain ok..

niesh™ said...

tia : betul2, harap2 la dap.

shahrom : trima kasih sbb mziarah :)

nuyuena : hihi. terima kasih.

flo : susah nak pdh interview kmk. haha. malu jak asa xpat jwb simple math nk d tyk. haha

bsi : hihi, makseh. yala, mk start cr keja len, xpat harap ilak spa ya. hihi