DROP YOUR LINK HERE

Thursday, September 02, 2010

oh my lappy

Assalamualaikum dan selamat tengahari semua..Saya minta maaf sebab kemnungkinan besar lepas ni jarang ckit saya online dan update blog, macam la ada orang kesah ;D

Untuk pengetahuan anda semua, Lappy kesayangan saya telah rosak! Takla rosak teruk tapi window dia corrupt, Jadi desktop saya blank je. Dan sekarang saya menggunakan lappy ibu tercinta je. Jadi tak berapa selesa la sebab folder saya,web browser pun lain. Huhu. Sedihnya.

Lappy saya tu masih boleh pakai lagi. Tapi tab2 di desktop tu yg tak de. Hari tu saya pergi bawa ke kedai lappy la, Diaorang pun tak tahu macam mana nak buat diaorang nak format tapi saya tak suruh. Ada sebab nya tak suruuh, Nak tahu tak sebab nya?

Sebab nya kan, di desktop saya tu ada Window Genuine Notification,  Lama dah noti tu kat situ , Di alert kan saya untuk mencheck status windows saya, Tapi saya malas nak check. Dari notification tu la saya masuk mozilla saya , Dari mozilla saya masuk ke folder2, Tapi yang sedih nya tu, Saya tak dapat main game, Cuma dapat tengok video je. Sebab itu lah saya tak nak format. Sayang sungguh saya dgn Super Junior saya tu..

Bila saya dah tahu cara nak back up folder saya baru saya nak format lappy saya, Biarlah saya menumpang je lappy orang dulu. Huhu. Sedih nya tak terkata la jugak.

3 orang kiud berbicara:

flo... said...

sbr yer adikku..hehehe..
lak dh dpt lappy ya blt...
pat blogging selalu...=P

cheers!!

niesh™ said...

yala tek. hu. sedih asa. susah mk upload pic ka pa ka, sbb lappy org nak.

~cik tiram~ said...

aaaa..suh la org kedai buat back up before format..hehehe...