DROP YOUR LINK HERE

Sunday, July 26, 2009

COUPLE
















apa itu kapel?

kapel ialah 2 olang..

hihihi..

2 olang sama2 ada lasa chinta..

why i'm talking like dish..

hihi..

kapel sana ..

kapel sini..

kalau jalan2 mesti jumpa kapel kan..

ada yg sweet..

ada yg kiud..

ada yg mengenja tak tentu pasal..

ada yg macam tak kapel tp kapel..

conclusi nya..

mcm2 jniz ada la..

aku ada terbaca satu post dkt satu group ni la..

drahsiakan la..

olang tu ckp kan mcm ni..

'kapel ni blh membawa kepada dosa..kalau dah kuar dgn kapel ada la pgang2 tgn..lepas tu plok2..lpas tu kiss..lpas tu..'

rasa mcm nak tukuk je org tu..

bz body kan..

ska t kapel tu la nak buat apa..

rasanya dia jeles takder org nak pgg tangan dia..

kalau rasa kapel2 tu menyakitkan mata...

jgn tgk la ..

memang la btul apa dia ckp..

membawa kpd dosa..

tp..

sebagai seorg manusia biasa..

apa hak kita utk menentukan dosa pahala seorg insan itu..?

ALLAH S.W.T yg berhak dan lebih bkuasa..

kalau kita tak pgg tgn o plok2 pun..

kita maseh ada dosa..

kot2 dosa yg lebih besa dr org2 yg pgg tgn tu..

berbalik kpd yg aku nak crita td..

bez kan kalau kita bkapel..

ada org syg kita..

ada org ambil berat sal kita..

ada yg selalu merindui kita..

tapi..

yg tak besh nye..

kalau kapel kita tu buat perangai..

kita 2gu dia msg..

tapi dia tak msg...

kta 2gu dia ckp syg kita..

tp dia tak ckp...

bila di kacau org lain..

bila dia tipu kita..

kata tdor..

tp btulnya main game..

tp btulnya mlpak dgn kawan..

argh,..

aku benci d tipu..

semua org benci d tipu..

aku suka tengok kapel yg tak sentiasa bsama..

tp..

hubungan mereka sweet sangat2..

mahu jd mcm mereka..

tp..

dpt kah aku?

huuhu..

biar lah aku fikir2 dulu..

tuntasnya kan..

sayangi lah org yg sayangi anda..

jagan mainkan hati mereka..

skali tluka kerna chienta,,

mungkin selamnya takkan sembuh...


0 orang kiud berbicara: