DROP YOUR LINK HERE

Sunday, July 26, 2009

luahan rasa

kalau boleh aku mahu masa d cpatkan..
supaya aku tahu..
apa aku sepuluh thn akan dtg..
angan2 aku tcapai ka blm..
ada anak ke..
atau..
masih dgn kerjaya..
ceh..
skrg maseh student ada hati nak fikir kerjaya..
tp..
cikgu aku dulu ckp..
'think positive'
hihi..
kdg2 aku tfikir kalau la aku tak dapat apa yg aku impikan..
mesti sedih rasanya kn..
aku mahu balik jadi student skulah menengah..
tp..
aku benci hwork..
tp ..
aku rindu kawan2..
masa rehat sama..
masa spotchex sama..
masa mengenakan org sama..
masa ambil pic sama..
argghhh..
hidup harus d teruskan..
sebab..
takkan kita nak ttinggal ..
dan..
masih dibelakang..
mengenang perkara yang dh blalu..
biarlah kenangan tu jadi kenangan yg t'indah..
yang blh kita kenang sampai zaman emas nanti..
makin jauh kita berjalan..
makin byk pengalaman yg kita tempuh..
makin byk juga la kenangan kita..
tp..
org ckp..
makin dewasa kita...
makin btambah umur kita..
pengalaman yg kita hadapi akan makin susah..
semakin berat beban nya..
bg aku..
itu semua tak apa..
janji apa yg kita dapat berbaloi dengan apa yg kita buat.....

0 orang kiud berbicara: