DROP YOUR LINK HERE

Monday, July 27, 2009

keliling kita..

apa ada keliling kita?
macam2 ada kan..hihi..
boring-boring..
semalam aku pergi makan mlm..
dkt luar la..
drahsiakan nama kedai nya..
ini ialah first time aku order mee kolok di kedai..
selalunya aku beli je yg 1rm tu..
bila order tu sampai excited nya aku nak makan..
skali bila aku makan..
huish..
sedap lagi yg aku bli 1rm..
tp takpe la..
hidup org kan..
untung dia kan..
hihi..
busan dan busan makin menyelit dalam sel2 kulit ku..
indahnya bahasa..
satu hari ni aku ada pergi tamu kadayan tu..
mcm2 aku tengok..
semua org berebut2 mahu jalan..
kenapa tidak kita mengalah sementara kan ..
bg la peluang org nak jalan..
knapa semua org mesti 'jual ikan'?
tak baik tau...
kalau tak bagi aku jalan dulu tak pe la..
aku masih muda..
kesian dengan org tua yg dh emas tu..
jangan la langgar mreka..
kesian ba..
erm...
sekarang ni musim sakit ke apa ye..
satu family aku pning2 n demam..
dah check klinik..
tiada h1n1..
agaknya cuaca yang panaz ni kot..
aku pun tak sehat..
tp blh la..
aku kan kuad..
hihi..
apa la yg aku membebel ni..
aku blur..
nanti2 la aku fikirkan apa yg aku nak bcarakan..
jd bicara hawa pulak..
hihi...

0 orang kiud berbicara: