DROP YOUR LINK HERE

Tuesday, March 04, 2014

kesakitan kehatian


Hai. Salam 1 Malaysia. Lama dah tak post post ni. Rindunya dengan blog ni. Tapi apakan daya. Lappy takda. Semua pn takda nak update blog. Saya sekarang sedang bercuti di Miri. Cuti midterm katakan. Lepas ni dah exam la pulak. Percutian macam ni bukan senang nak dapat. Hihi. Harusla dihargai dengan sepenuhnya. Berbalik kepada tajuk post hari ni. Saya rasa sangat sakit hati. Entahlah. Semenjak 2 menjak ni banyak benda yang buat hati ni sakit. Kadang2 saya tak faham kenapa saya macam ni. Semua benda pun nak emosi. Nak cakap tu semua salah hormon,tak patut gak. Apa yang buat saya sakit hati? Hari ni terjumpa sesuatu yang tak berapa nak menyenangkan mata. Entahla. Walaupun perkara lepas tapi tetap menyakitkan mata. Melupakan takkan senang walaupun kata memaafkan senang diucap. Kan? Saya cuba lupakan apa yang dah jadi. Tapi hati kadang2 masih tak dapat nak lupa. Hairan. Bila naca novel rasa macam saya pulak dalam tu. Eh? Hahaha. Tapi saya tak sekuat perempuan dalam novel yang dgn redha hati bolh memaafkan dan menerima. Walaupun macam tu,saya cuba. Tapi kadang2 saya tewas. Saya tewas dgn hati sendiri. Kadang2 kekuatan yang saya saya ada tak cukup. "kenapa harus memilih jalan derita sedangkan jalan bahagia ada depan mata?"
Photobucket

0 orang kiud berbicara: