DROP YOUR LINK HERE

Monday, September 05, 2011

a simple me

Hello reader. 
Selalu rasa macam nak post dalam English ataupun bahasa Sarawak tapi tetap juga berbahasa baku ni. Hahaha.

So, malam ni macam biasa la.. Saya nak bercerita pasal diri saya. Boleh kan?
Xsuka iboh baca. Aku nulis k syok kedirik bha. Hhahaha


Untuk pengetahuan semua reader kan, saya ni receptionist di tempat kerja saya sekarang. Setiap hari jumpa orang. Sebelum ni saya selalu fikir, receptionist ni mesti cantik , sentiasa kemas. Tapi bila tengok rupa saya ni, haihh. Rambut hari2 serabut.

Nak cakap saya ni friendly tak la sangat tapi boleh la. Kdang2 saya rasa muka saya ni garang sangat2 sebab kan selalu orang masuk tak pandai nak tanya2 saya , terus sukati mak bapak dia masuk. 

Saya ni memang la garang tapi dgn adik2 saya la. Hahaha. 

Banyak juga pengalaman saya sepanjang saya kerja ni. 
Saya ni tukang paging juga sebenarnya. Tahu tak apa paging tu? Paging tu macam panggil2 orang la. Paling senang la , orang yang selalu buat announcement tu.

Dulu2 saya punya thank you selalu kena gelak sebab comel sangat bunyi dia. Bhahahaha :P
Mula2 dulu memang saya selalu ketawa time paging ni sebab masa saya mula masuk dulu, banyak nama orang pelik2 saya nak paging. Hahaha. 
Macam la nama saya cantik sangat.

Saya rasa mesti first impression orang tengok saya ni garang , tak friendly, kusut masai , rambut tak terurus , tak bermake-up , tak bergaya and macam2 tak la. Hahaha.
Ada ku kisah dengan first impression torang? XKESAH :)

Walaupun saya ni selekeh, still juga ada orang nak :P

asimplemewithoutmakeupandsoeverla.

amatureboyfriendyangnampakblhtahandaritepi.



p/s : sangat x maok memaparkan gambar bersama. almaklumlah,takut laku gilak ayam giant kelak. ada kaitan ka? :P

0 orang kiud berbicara: