DROP YOUR LINK HERE

Sunday, September 11, 2011

FLAT 3A


Assalamualaikum W.B.T :) 
Akhir malam baru nak update kan, siang tadi saya menghabiskan masa tidur dan tengok dvd. So, saya nak cerita la sikit pasal apa yang saya tengok.
Saya tengok semua cerita hantu tapi majoriti semua tu komedi seram kecuali cerita Flat 3A.


credit to Pakcik Google

OK. Saya rasa cerita ni best la juga. Agak rumit sikit nak faham. Apa yang saya tak puas hati ialah tentang kekejaman si Anas tu. EEEE.Apa yang paling saya tak suka tu, sanggup dia suruh girlfriend dia gugurkan baby tu guna pil?! Bahaya nya tu. Saya tengok pun dah geli semacam je,Sakit tak terkata tu kan. 
Sila la tengok sendiri. Si Anas tu memang kejam. Bukan setakat tu je kekejaman dia.

Jangan cari lelaki macam Anas tu tau. Jahat sungguh. GRRR . >.<

p/s : lama dah ke cita ni kuar ek?lambat la saya ni.

3 orang kiud berbicara:

Unknown said...

ade yg part best n ade part yg cam kurang logik gak citer nie...haha bese2 je citer nie benarnye

Edisi Jelajah 100 Blog | 100 Hari Berblog

Cik Amni said...

kamek nang sik tauk la deng cerita terkini... lagik la mun cita nya ganas2.. adoh2.. ng kamek sik layan lu.. cuak.. hahaha

niesh™ said...

kazen : cerita ni memang biasa je tapi kejam sangat .

amni : kmk rasa cta tk dh lamak bha. kmk jak bok tga. haha