DROP YOUR LINK HERE

Monday, September 05, 2011

boy, i want u ~



Hello reader :)
Walaupun tak banyak orang baca. Sengaja nak post sebab tak banyak kerja. Start besok susah nak post sebab dah start kerja balik.

Macam topik takda kaitan dgn isi kandungan kan. Hahaha. Dulu saya ni selalu membebel dekat blog ni pasal long distance saya kan. 
Bila baca balik macam kejam la pula saya ni. Sebab bila fikir balik, tak semua orang dapat jadi macam yang kita nak, dan bila kita ubah partner kita jadi orang yang kita nak,macam takda guna la pula. 
Kenapa saya cakap takda guna? Sebab dia tak jd diri dia.

Kalau kita betul2 suka dgn someone, terima la dia seadanya. CEH. Haha.

Dulu2 saya selalu mengidam nak boyfriend tua, kalau boleh yang tua bangka. Eh! 
Selepas saya berpisah dgn yang seusia dgn saya, memang saya plan tak nak couple lagi but then i found someone yang lebih berusia dari saya. :)

Alasan saya nak yang lebih tua ialah dia lebih matang, memang dia akan dapat mengawal perangai saya yang agak kebudak-budakan ni. 

Tapi, saya masih kebudak-budakan juga sekarang. Kalau kena marah baru diam. Entah lah. Terlampau manja mungkin. Bila dah lama2 nanti mungkin saya dah dapat faham dgn cara dia. 

Bila dah saya dgn yang lebih berusia memang la lain sikit. Macam cara pemikiran pun lain sikit,tapi senang la nak minta pendapat sebab dia banyak makan garam dari saya. Mana tak nya, saya baru masuk darjah 1 , dia dah habis sekolah. HAHAHHA. Koada?

Bila orang cakap2 saya ada boyfriend yang berusia, saya diam je. Malas nak menjawab. 
Bila ada orang cakap tak hensem ke apa ke. Saya diam je. Hahaha.

Saya ni memang la kalau tengok macam high taste, kalau boleh nak yang hensem macam Kyuhyun ataupun paling kurang Shaheizy Sam :P . 
Tapi sebenarnya saya tak memilih rupa. Janji ada kerja tetap, gaji mesti tinggi dari saya (hahahha),ada transport,ada kehidupan dan yang paling penting harus serius dalam  hubungan :/

Nenek saya cakap , kalau lelaki betul2 suka kita , dia akan propose kita . Sebab semua perkara datang dari tangan lelaki.  :)

Fikir2 kan la :) 

Don't put hope too high baby nieshh!

2 orang kiud berbicara:

Unknown said...

haha ye lah...mmg dtg dari lelaki...tp kene laa tarik2 ckit.:)

Wordless Wednesday 7 | Merdeka Raya by Google

niesh™ said...

macam mana nak tarik tu kazen ? haha. guna tali ? :D