DROP YOUR LINK HERE

Friday, July 15, 2011

pada suatu hari ..

Salam 1Malaysia :)
 Last Tuesday,12July is SiGarang's Birthday but kita tak sambut la sebab kan dia dekat KK. 
Hehehe.
Happy Belated Birthday Zulekhwan!
 I know u're reading Niesh Business :)


Then, Wednesday I got an Interview with *** .

 Semuanya ok tapi soalan2 yang ditanya membuat saya berfikir banyak 2 3 hari ini. Dahla speaking lagi,English saya ni bukannya bagus sangat pun, 4B je, Muet pun band 3 :) Apa yang membuat kan saya berfikir banyak tu kan, Hmmm.. 
 Situasinya :)

 Si tukang interview sambil membelek sijil2 dan bertanya 
 ' U have a quite good result, u dont want to further ur study?'
 'No'
'U havimg ur SPM in 2008 and working this year, what did u do in 2 years after SPM,do u take STPM ?'
 'Actually i further my study at LMC but my pointer is not so good , so i decide to working'
'What is ur pointer?'
 '***'
'Why dont u repeat?'
 'I dont want'


Begitulah ceritanya.. Spnjang saya tunggu turn saya kn.. Balik2 je diaorang (yg sama interview) puji2 result saya. Tak la bgs sangat result saya tu. Biasa jak bha. 
Tapi pertanyaan si tukang interview tu memang buat saya tfikir byk benda. Keputusan utk tdk mrepeat tu memang la macam bodoh tapi dah itu yang saya nak macam mana la kan?

 Memang la saya suka kerja saya sekarang tp masalah nya saya tak menggunakan komputer di tempat kerja menyebabkan diaorang macam kurang percaya dgn computer skill saya. Tapi saya memang hebat la guna lappy (perasan ;p). Sebab takda experience la saya tpaksa jadi receptionist. GRR.

 Dalam hati ni memang nak sangat masuk area perubatan tapi mana dapat senang2 je benda baik, ambik masa :) 
Jadi bersabar lah .


0 orang kiud berbicara: