DROP YOUR LINK HERE

Monday, July 11, 2011

i say what i feel

 Salam 1Malaysia :)
 What should I talk about ? Ceh.. Speaking u.. Ko ada? NgehhNgehh..
 Last week saya sangat la stress. Saya tahu saya sangat hebat bekerja under pressure.(ngegeh) Tapi bila orang2 di sekitar kita macam tidak mengambil endah, semua nak lepaskan diri, memang tak best la.
Hari ni saya sangat gembira la sebab dapat call untuk interview dari adalah tu.
 Wish me all the best k. I dont put a high hope but I really want it.
 Kalau dah rezeki saya takkan lari la kan. Hihihi.

 Saya sangat suka kerja saya sekarang sebenarnya tapi manusia2 yang ada di sekitar membuat saya tertekan (skema sungguh :P)
Kadang2 saya tidak sangat kuat utk face semua ini. Dulu hari2 macam indah jak. Bukan sebab SiGarang saya dah takda kat sana, dulu masa saya masuk pun saya bkn gf dia. Tp saya sntiasa happy je. So,the reason is not SiGarang.
 Memang la sekarang saya rapat dgn majoriti orang dkt sana, tapi entah la, macam hari2 turun kerja macam kena paksa je.

 Saya bukanlah seorang yang cepat bputus asa tapi saya pun ada limit nya sbagai seorang manusia. Saya tahu saya kuat tapi saya masih seorang perempuan yang ada tahap stress sendiri, tahu menangis bukan 24jam senyum ketawa . Its not my work or my exec. Its someone else. 

Saya belum bodoh untuk resign sebab skarang bukan senang nak cari kerja. Lagipun saya ni takda experience,umur pun masih kecil. Even result spm bgs,lepasan matriculation,semua tu orang tak tgk.  
Dia tengok EXPERIENCE. GRRR.

 So,hari2 saya turun kerja dan berfikir, ini semua cubaan, ambil pengalaman,bersabar,hadapi la dgn hati terbuka dan lepas ni kalau ada rezeki memang ada la yang sama macam yang saya nak. 
 Setiap kali rasa down, saya akan sentiasa start berfikir positif.
:)
  
 Ceh, cakap macam orang dah berusia pulak. Hiihi. 
 Always think positive. Appreciate what we have now :)


love,

0 orang kiud berbicara: