DROP YOUR LINK HERE

Sunday, May 08, 2011

 Selamat Pagi Dunia:)
Nang awal la bangun hari tok. Hahaha. Hari ini saya tidak bekerja dan sangat gembira. Blm pasti nak buat apa bila hari dah siang nanti. 




zwani.com myspace graphic comments

Dah berkurun saya tak blogwalking, tak menaik pun follower. Tapi takda guna jugak follower banyak2 tapi tak pun baca post kita kan. Jadi biar je la. :)

 Sedar tak sedar dah lama saya kerja kan. Hihiihi. Dalam masa lama2 tu macam2 dah jadi, ada yang baik dan ada yang tidak.
 Tapi terpaksa juga kita face kan. 

Baru2  ni SI GARANG saya menghadapi masa2 kritikal , dan saya harap2 masa2 kritikal itu akan berakhir. Cehh. 
 Semua benda jadi ada reason yang tersendiri. U lost something and get something new that much more better. Benar bah tok.

 U lost someone that cant text u 24/7 but after that u found someone that can text u 24/7.

Ohh. Lupa nak cakap , SiGarang itu ialah seseorang yang baru dalam hidup saya. Cehh. Thats why la saya cakap, jangan kata yang kita takkan bercouple lepas break.
 Cth ayat yang selalu di cakap
 ' Kamu la yang last, kalau lepas ni kita break, saya takkan bercouple lagi'

 Banyak dah saya tengok, yang cakap macam ni, last2 ada gf baru juga. Think first before you talk.
 Kalau anda  sekalian ingin mengatakan saya teruk sebab cepat blm dapat pengganti, cakap jak la.Ada ku kesah? Hhahahaha.
 

Actually, saya dah tak tahu apa nak cerita lagi. Tunggu saya banyak idea la. Hihihihi. Bubye.


0 orang kiud berbicara: