DROP YOUR LINK HERE

Sunday, April 10, 2011

luahan rasa saya


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.
 Lama dah saya tak update kan. Contest yang saya ikut pun tak tahu apa yang dah jadi dgn contest2 tu. 
 Jadi, sebab saya OFFDAY hari ni, saya nak update la :)

Apa yang telah terjadi kepada saya semenjak 2 menjak ini sangat banyak tapi ada sesetengah bnda je yang saya nak share. 
 Kan dulu saya selalu mngomplen pasal LDR saya kan?
 Bln lpas saya sudah menamatkan LDR saya itu.
  
 Sedih memang la sedih tapi keputusan tu kami buat bersama demi kebaikan kami berdua. Sebab bila dah kurang keserasian memang susah nak berunding. Sekarang saya dan dia pun masih contact2 lagi. 

 Apa yang saya dapat dari hubungan kami tu, saya jadikan pengajaran. Dan saya nak try ubah perangai saya. 
 Ayat macam skema la plak. HAHAHA.

 Kalau perangai tak di ubah, couple dgn sapa2 pun sama kan
 Kalau boleh saya nak berubah la. Lebih matang dan lebih berfikiran terbuka. X kuad jeles. X kuad marah2.  (blh ka?)

Cakap senang la kan, molah (buat) susah kan. 

 Carikan aku lelaki macam lirik lagu Bruno Mars lok ;) 
 AHAHAHHAAHA

Bila terfikir apa yang dah saya alami tu, macam tkt nak da couple baru. Sbb mula2 memang semua nya indah, tapi sampai satu masa, benda tu macam tak indah lagi. Mcam mana nak indahkan benda tu dari awal sampai hujung?

 Saya bukan jenis yang suka sebulan couple pas tu break. 
 Kalau SEBULAN tu, bukan COUPLE namanya.
 ya kenja nak ada gerek.

Cuba fikir, sebulan sekali tukar bf/gf.. Setahun dah ada 12EX BF/GF !
Tahu pa orang cakap pas tu? 
" Nya ya BEKAS aku (dia tu bekas saya )! "

pa ka kaitan nya dengan cerita saya kan ? hahha. sebelum panjang saya mengarut, saya stop la. hahahha.


lots of love
 

1 orang kiud berbicara:

Oh Lady said...

takpe..yang penting awak sudah sedar apa yang berlaku dan mana perlu di ubah..teruskan usaha memperbaiki!