DROP YOUR LINK HERE

Sunday, January 30, 2011

my new life ;)


 Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..
Tajuk je cakap omputeh, entry tak ek. Hahaha. Ok.
 Dh 6hari saya start kerja. Letih la sangat2. Hahahha. Sebab dah lama tak keja kan. Kaki saya pun sakit kna kasut, tumit pun sakit sebab berapa hari ni saya banyak berdiri.

Saya suka kerja saya ni walaupun ada kerja yang saya buat tu bukan kerja saya. Kenapa saya suka sebab saya punya konfiden diri semakin meningkat dan kembali seperti asal ^^

Apa yang saya tak suka ialah orang memanggil saya kakak T__T
 Kenapa panggil saya kakak? Saya masih  muda la. 
 Awak lagi tua dari saya. 
 Tapi takpa la, budi bahasa budaya kita ;)

 Berapa hari ni saya OT je. Letih jak juga. Tapi seronok. Dapat kawan baru. Dapat tengok banyak orang. Kerja dkt hypermarket kan. Saya fikir jd clerk tak payah nak turun hypermarket. Turun jugak.

 Saya sangat gembira walaupun letih cam pusak (kucing) ya  :D

Have a great weekend !
 Enjoy ur life!
To be happy we must not concern about others


4 orang kiud berbicara:

AiDa AzRyN said...

hai kakak.. hehe.. :P

MarlyMarble said...

bgslah dh da jrja...kerja apa kinek?

MingMing said...

waH.. keja nya.. saba jak.. enjoy jak sia.. pat gaji spon..haha

Memorabilia said...

panggil org tu makcik lak,haha