DROP YOUR LINK HERE

Sunday, January 23, 2011

hati byk sinang ~~

 Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia :]
 Hihi.

 Kenak Niesh excited gilak pg2 butak tk?
 Hahahhahahah.
 Sebab anggur yang ditanam dh berbuah bha!! My bf pun memang tersenyum2 jak kat Unimas cnun. Hahahaha. Sebab kitaorang dah buat deal bha pasal kerja2 ni. Apa deal tu? Rahsia. Hahahah.

Okeh. Hari jumaat hari tu Niesh pergi email resume kpd tempat2 yg ada vacancy yang saya tgk di internet.
 Ntah macam mana tgah syok2 tweet2 smlm dlm pukul 10.30 kot ada org kol.
 Mula2 tak nak angkat la sbb num tak dikenali. Then , angkat je la.
 Rupa2 nya dia suruh saya pergi interview ptg tu jugak.
 WOW!!
 ahahha. Dah memang ptg tu saya nak keluar dgn kwn2. Terus la ke sana. Dah saya dtg tak seperti time yang djanjikan. Hahaha.
 Tapi diaorang ambil juga saya.

Kira berani diaorang ambil saya yang tak berpengalaman ni :D Hhahhaha. Tak bergaya lagi tu. Hahaha.
 Tak kisah pun. Janji saya dapat kerja seperti yang saya mahu.
 ofis hour :)

 Terimakasih la dgn doa2 kalian 
(adakah torg berdoa sal aku ? hahahha. perasan na eh. XD)

Jadi pasni jarang la update blog, twitter pun jarang kot.
 Cari saya d FB jak la :D

 Tapi saya akan cari masa untuk update ok ?
 HIHIHI. 
 
 

6 orang kiud berbicara:

Yann said...

wah. tahniah deng.. dah dpt keja.. :)

niniem◕‿◕ said...

tahniah :)

niesh™ said...

yann && niniem : tq :) hihii

Aida Azryn said...

syabas!! :D

Amni said...

congratulations dear... at last ooo.. dapat la simpan duit k kawen.. yerrr.......

niesh™ said...

aida : tq :)

amni : hahha. ya bok , blm cukup k makan gaji ya , xpat mbuat simpanan. hahha