DROP YOUR LINK HERE

Sunday, December 19, 2010

tahun baru?



Assalamualaikum dan Selamat Pagi ;)

 Hari ni nak buat entry pasal tahun 2010 saya la, walaupun belum habis lagi tahun ni . Tapi kalau tahun hijrah dh bertukar kan. Kira dah tahun baru la ni.
 Saya rasa sepanjang saya hidup, tahun ni la yang paling teruk sekali. Huaa.

 Perkara mula2 yang terjadi dkt saya ialah, saya tak ngam dengan roomate saya d KML. huahuaaa. Inilah benda sadis yang pernah jdi dgn saya. Semua nya mcam sekejap je, Lepas je salah seorang roomate saya tu dapat tawaran kat tempat lain. Roomate saya yang satu lagi tu macam lain2 je dgn saya dan jiran2 saya, tak boleh la nak terangkan apa sebab nya, sbb sini terlalu public :) 

 Kami sejiran ni mmg rapat sangat mula2, cari air sama2, sbb kat KML jarang ada air. Tapi lama2 tu, dia macam mjauh dr kami. Bukan dia je, ada jiran saya merangkap roomate kawan saya pun tak ngam dgn kami, yng ni sbb dia punya perangai yang nak mnyuruh orang saje, lbih tepat selfish .
 Lama2 tu, saya duduk sendiri dalam bilik. Makin2 lagi bila bestfriend saya takde masa sem 2. Huaa. Nak dkt2 final saya terpaksa tidur seorang. Saya ni tak pandai tidur seorang, Memang pahit la rasa dia.

 Balik je dari KML,saya rasa tertekan pula dgn bf saya, sampai skarang ni saya masih tertekan. Saya tak suka LDR .Memandangkan dia jauh dari saya dan dia semcam makin berubah, saya rasa macam nak marah je. Makin2 lagi saya tertekan sbb sampai skarang ni saya tak da hala tuju nak dituju , Terok bukan?

 Result saya memang alang2 sangat2. Tmbah2 lagi saya ni budak bio, Memang persaingan sangat susah nak masuk U, kawan saya yang 3pointer pun second intake bru dpat masuk :(
 Jadi, adik2 yang teringin nak masuk Matrik tu, ambillah jurusan Fizik :D sbb Bio mmg susah nak dpt tmpt di U. 

 Dan sekarang, saya tak tahu nak buat apa,huaaaaaa. Mmg saya dah tak tahu lagi nak buat apa. Saya dah malas nak mharap. Mmg mungkin saya ditakdir utk jadi sorang wanita bekerja. lebih awal dr bf saya

Saya rasa sangat tersangat teruk  tahun ni.
 Tapi, banyak benda yang saya belajar. Banyak yang saya dapat. Banyak kawan baru. Haa. Tahun ini juga yang mengajar saya macam mana nak kenal kawan yang baik :)

 Pengalaman menjadikan kita smakin kuad. :D

here some of the pictures of 2010 memories :) 


 picnic time :)


roommate-neighbourmate ;)
 
 friendss


 tutorialmate ;)

 the ehem2 ;)


the transformation, longstraight,curlylong,short :D

 Tahun 2010 anda bagaimana?


5 orang kiud berbicara:

DuniakuAbstrak said...

pengalaman itu sifu..hehe

Kasim Ahmad said...

hepy-hepy selalu..heehe

niesh™ said...

ayul : yup, mmg sifu pun :)

kasim : hihi, kamu juga :)

MingMing said...

ololoo tedah nya lok.. mcm2 owh.. p sikhal dugaan bah ya.. da time hepy mestilah da time sedih nak.. chill ok?^^

niesh™ said...

ming : awok, nang dugaan yaa. huhu