DROP YOUR LINK HERE

Wednesday, August 18, 2010

wahhhhhhhhh ;)

Selamat petang semua.. Hari ni saya depan laptop tak henti dari buka mata pagi tadi sampai la sekarang..

Semalam saya terfikir, bila takda kerja bagus la saya pergi melawat semua kawan facebook saya. Semua kawan kat facebook saya tak kenal sangat sebenarnya, Dulu saya da remove banyak sebab saya rasa menyemak jee.. Tapi masih ada juga lagi yang menyemak sekarang ni. Jadi, saya terfikir nak pergi melawat ke wall diaorang.

Tujuan sebenar saya melawat tu sebab nak tengok respon diaorang, Tak semua la yang saya lawat buat masa ni, Sebab letih la, Visit wall orang tak sesenang blogwalking, Saya visit sampai nama yang start dari M. Lepas tu saya tak larat dah. Saya visit yang saya tak berapa kenal je, Nak tengok respon diaorang. Kebanyakkan hairan. Haha. Tetiba je menjenguk di wall diaorang.
Kawan kat facebook bukan nya nak banyakkan list je, Mesti la nak bercerita dan sebagainya.

Hari ni juga saya dah melawat semua follower saya kecuali yang tak da link dlm list follower tu, Saya tak tahu macam mana nak cari diaorang, Saya minta maaf kalau ada follower yang saya tak visit, sebab saya tak jumpa link.

Hari ni saya nak mengubah wajah blog saya, Semalam nak ubah tapi tak terubah pun sebab saya confuse nak guna template atau background biasa. BIngung bingung.


2 orang kiud berbicara:

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

oo begitu. terima kasih la kerap ke blog saya. =)
and be strong.

niesh™ said...

hihi. my pleasure :)