DROP YOUR LINK HERE

Sunday, August 22, 2010

helo dunia ;)

Selamat tengahari semua.. Kalau anda semua perasaan kan entry saya yang sebelum ni signature saya kat atas kan kan? Hahaha mltan100.blogspot.com . Nampak betul saya dalam keadaan yang runsing dan blur2. Aduii. Malu nye saya, Tapi saya buat bodoh je. Tak kisah la. Apa2 la kan. Janji saya tak kacau orang.

Bilangan follower saya semakin bertambah dan saya bertambah gembira. Hehe. Macam semangat nak berblogging ni.

Semalam saya outing dengan kawan2 , release stress.Tapi hujan menyebabkan kami tak dapat nak keluar melepak d tepi2 pantai. Jadi, merayau-rayau di shopping complex je. Tengok fashion show! Haha. Tetiba pula rasa nak jadi model part time, ok kan? Tapi tak dpat la, saya kan pendek dan tak cantik mltan100.blogspot.com . Takda pic yang diselitkan ye.

Dulu kawan saya pernah cakap, kalau nak jdi blogger mesti rajin letak pic, Bagi saya tak kisah la ada pic ka tidak, Sukati saya la blog saya. Kalau tak suka jangan baca! Hihi. Bagi saya terpulang la blogger tu nak letak pic ka tidak, Saya lebih suka baca blog yang pasal hidup dia dari blog yang membebel pasal fakta yang saya rasa tak berguna pun dengan saya.

Saya suka ambil gambar tapi saya tak suka nak keluarkan handphone di khalayak ramai sebab saya takut tuba2 kena ragut ke apa ke. Saya ni da imaginasi yang terlampau kadang2 , dan selalu nya imaginasi tu jadi. Itulah saya takut. Jd, lebih baik sediakan payung sebelum hujan. mltan100.blogspot.com

Once again, saya dilanda persoalan. Saya rasa macam nak masuk politeknik je la sekarang, Tapi tak tahu nak ambil course apa??? Saya tertarik dengan kejuruteraan petrokimia, Siapa yang tahu sal course ni tlg explain detail2 dengan saya k k mltan100.blogspot.com .

Tapi saya minat nursing, tapi saya mesti masuk swasta untuk ambil nursing dan saya takut nanti terlampau mahal sebab family saya bukan cop duit pun. Hihi.

Entah apa la akan jadi dengan saya ni nanti kan. Haha.

5 orang kiud berbicara:

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

maju lah niesh! sekarang dah ada dua nuffnang campaigns kat blog niesh. hebat tu!
bagus la niesh dah fikir course apa nak ambik. satu tapak ke hadapan. take it slowly~ =)

niesh™ said...

haha. thanks. actually saya tak tahu sangat pasal nuff ni :)

Aku Adalah Aku said...

salam niesh...plan nak further study ya nang bgs..p b4 ya niesh knak pk peluang kerja after abis belajar...poli nang bgus..p niesh knak ingat..niesh terpaksa bersaing ngn berjuta keluaran stdnt dari poli n U..niesh perempuan..dbdang engineering..peluang kerja utk gurlz very mencabar...mun bnar niesh minat engineering,g jak..p ingat niesh sik leh stop pey poli jak..make sure smbung ke level tinggi gik after ya..p izz nk mdh smthng..biar kta buat bnda yg kta suka..jgn hnya TIMBULKAN RASA SUKA smata2 ada peluang di celah ya,padahal dalam ati sik minat sepenuhnya pun..adik izz pun mbak nurse..dari bidang jurutera ke bidang nurse..peluang ada d cney2,but niesh yang tntukan jalan niesh pun..

einchoi said...

hee ..
suka lah ..
awk bkn melayu tapi cakap melayu ..
^^
niesh hwaiting ~~

niesh™ said...

izz : yala, kmk pun serba salah koh izz, kmk xminat bha engineering tk, kdg2 kmk terfikir juak nak kerja jak lok, bina hidup lok. maybe ya jalan kali. sebab mk study sine2 pun kdak dah susah alu jak. hu

ann : hihi. kan dilahirkan dlm kehidupan seorang melayu. haha