DROP YOUR LINK HERE

Thursday, July 08, 2010

happy anniversary huuu

Jam saya tepat tunjuk 00:00 tapi saya tak dapat mesej pun dari buah hati. Mungkin di sibuk. Letih. Hu. Tapi saya tak nak tipu diri saya. Saya sangat sedih. Saya tak suka lambat2. Jadi saya pun jadi jahat dan tak wish. Balik2 jari ditunjuk ke arah saya. Mana saya nak tahan kan.



Sekarang ni masa saya tengah taip2 jam tunjuk 00:05. Masih tak da juga, Sedih.mltan100.blogspot.com
Saya tak memburukkan sesiapa. Saya nak luahkan je. Tak kisah la awak nak marah ke. HU.
Nak tidur la kalau takda sampai pukul 00:15 .


Sebelum tu nak ucap Happy Anniversary kat diri sendiri .
Sebab dah berjaya kekal tahap ni .



pic credit to google

p/s : stress. don't bother me,

2 orang kiud berbicara:

AiDa AzRyN said...

Ololo.. jgn sedih.. mybe dia dh tdo kot.. ;)

wunny said...

cian nye dye...
apy anvsry!!
jgn sedey2..senyum :))