DROP YOUR LINK HERE

Saturday, July 31, 2010

good morning!

Selamat Pagi!! Lama dah tak berblogging. Minta maaf sangat2. Ada masalah teknikal yang tak dpt di elakkan. Pas ni pun jarang2 nak on9. Huhu mltan100.blogspot.com . Rindu nak blogwalking.

Sekarang ni perasaan saya tengah bingung. Saya tak tahu nak study ke kerja. 2 2 pun mcm seronok je.

Kalau study, boleh dekat dgn bf saya. mltan100.blogspot.com Tapi, tak suka juga nak dkt2. Kalau study tak leh pergi ss3. Takder budjet. Takder broadband. Tapi hati macam masih nak study.

Kalau kerja pula, susah nak cari kerja sekarang ni dgn spm, Tapi saya boleh dpt duit dan ada kehidupan sendiri.

Saya tak suka dan tak pandai nak buat keputusan sendiri. Haish. Susah nya bila nak buat keputusan.

2 orang kiud berbicara:

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

memang pon susah nak buat keputusan. apa2 pon semoga dapat membuat keputusan ye dan moga berjaya selalu. kalau salah sekali, belajar lah dari kesilapan, jangan putus asa cepat sangat. =)

Aku Adalah Aku said...

niesh..mun nak belajar..belajarlah kowh...p jangan belajar sbb gerek dkat..kta sik pat predict pa yg akan berlaku masa depan...mun niesh kecewa sbb 2juan nak dkat ngn gerek..lak gney ngn pelajaran niesh..btw niesh dah besar kowh..kerja wat kta lbh matang..dari sia niesh mbak la asa susah kerja lok..kya bla smngat dah ada nak smbung study,,so u can go..stand ur nawaitu to stdy k..nish boleh!!chaiyok2 ..he2 :)