DROP YOUR LINK HERE

Wednesday, July 14, 2010

Eclipse

Hi semua mltan100.blogspot.com
FYI, Ahad yg lepas saya keluar g tengok Eclipse. WOW!
Sangat la seronok cerita tu. Bukan nya apa, New Moon dulu IMO tak best sangat. Bercakap je banyak. Berbeza dengan Eclipse. Saya sangat sangat suka. Tak tahu nak cakap macam mana. Kalau tgk di YT mesti saya dah tgk ulang2.
Edward Cullen sangat la romantic. Jatuh cinta saya dengan dia..mltan100.blogspot.com
Siapa2 yang belum tengok, bagus pergi tgk. Banyak part tu jugak. Haha , JOKES mltan100.blogspot.com
Balik je dari tengok tu, Tak berhenti saya berimaginasi , boleh kata berangan la, dapat buah hati macam Edward Cullen. Haha. Impossible la. Mana la ada kan. Yang boleh bawa terbang dari satu pokok ke satu pokok.

Tak nak banyak cakap. Tengok ye.

P nak share pic Edward Cullen, Leh kan?
Mesti la boleh, ini blog saya.
Haha. Jgn marah.








cr : mr google


0 orang kiud berbicara: