DROP YOUR LINK HERE

Wednesday, July 14, 2010

confuse

mltan100.blogspot.comHi semua!!

Lama dah saya tak bblogwalking. Line internet saya ni lambat. Itulah saya malas. Duduk rumah je buat saya letih betul. Tak tahu la. Makin hari saya tengok muka mkin berkedut je mltan100.blogspot.com. Haha.
FYI, Saya dah buat resume saya. Tapi saya takut juga nak mtk kerja tu sebab mana la tahu dapat je kerja tu saya dapat sambg study. Sebab keputusan rayuan keluar minggu depan. Selalu nya keputusan rayuan keluar minggu ke 2 july, Tapi kali ni berubah pula. Tak tahu la kenapa.
Saya masih nak belajar tapi dalam masa yg sama , saya nak kumpul duit sebab nak g SS3. Awww. Haha. Penting tu SS3 utk saya. Sebab nak tgk MR KYU saya. mltan100.blogspot.com
Lpas ni saya nak rajinkan diri berblogwalking la. Nak naikkan traffic blog.


2 orang kiud berbicara:

qellissa said...

x penah sggah kat blog ni...thanks ye darl sggah blog akk n komen...pasni rajin2 blogwalking tau..=)

Bea Rocher said...

bea pun sme.. da lme xbblogwalking.. heee
jom blogwalking sme2 eyh.. :)