DROP YOUR LINK HERE

Sunday, June 27, 2010

Anime?

Hai Semua !!


Saya nak share anime2 yang saya minat la. First anime yg saya tengok adalah ONE PIECE. Tu pun tak larat saya nak tengok, sebab kalau di ikutkan, boleh addict saya, sepanjang bulan puasa masa saya di Matrikulasi dulu, saya addict betul dengan One Piece ni. Tapi, lepas tu saya stop sebab episod yang saya ada terhenti kat sekerat jalan. Saya suka tengok Sanji. Handsome tapi miang. Luffy pun kiud dan nakal.


sy suka pic ni


wanted!!


lov them


Selain dari tu, sepanjang cuti raya saya pulak dulu saya habiskan tengok Midori No Hibi. Anime ni saya suka sangat2. Hihii. Senang nak faham dan sweet betul . Patut tengok. Anime ni kisah nye tentang Midori ni yang suka dengan seorang budak lelaki,Seiji Sawamura, tapi dia tak berani nak luahkan perasaan dia. Seiji ni memang hebat la, kuat bergaduh dan hebat mltan100.blogspot.com , kekuatan dia ialah tangan kanan dia. Suatu hari tu, si Seiji ni bangun pagi tengok tangan kanan dia dah berubah, bertukar jadi seorang perempuan (macam x logik kn) iaitu Midori mltan100.blogspot.com . Seiji berusaha sembunyikan Midori dari orang lain. Midori punya la suka. Hahha.mltan100.blogspot.com Mana tak nya, hari2 dpt sama dengan Seiji. Nak tahu apa end nya? Tengok sendiri mltan100.blogspot.com .



midori && seiji


sweett :)



midori comel ^^



Anime apa lagi ye? Haa. Paling last saya tengok pulak ialah Honey & Clover. Mula2 tengok saya tak faham. Tapi lama2 tu faham la. Anime ni lain skit dari anime yg aku tgk dulu. Anime ni takda hero or heroin (i guess) . Setiap orang da partdan konflik dalam hidup dia. Kalau boleh dalam cerita ni aku nak jadi Hagu-chan. Dia comel. Dia dah dewasa tapi dia kecil molek. Comel la. Lepas tu banyak pula orang suka dia. Haha. Kalau lelaki pula aku suka Morita-san. Dia ni memang gila la. Nakal betul Tapi, dia ada sejarah hidup yg aku pun tak sangka macam tu. Morita-san ni bijak. Hihiiihi.


pic ni sy ska sgt


hagu chan guna bju itam ^^



i lov himm mltan100.blogspot.com


Korang blh nampak mana satu anime yang aku paling suka kan? Hahaha.mltan100.blogspot.com Aku suka semua. Kalau ada anime best lagi, bagitahu la aku ye. mltan100.blogspot.com

Itu je. Enjoy reading mltan100.blogspot.com!



8 orang kiud berbicara:

Kaizen Shinobi.com said...

aq minat one piuece ngan naruto je....

fullmetal alchemist x ketinggalan.... dan juga law of ueki!!! ahaks~

George said...
This comment has been removed by the author.
George said...

smua aku minat.ahhaha.dah besar2 pun minat anime,apa la ku nie..haha

Unknown said...

one piece is the best! ever! best! hahaha lebey2 lak

niesh™ said...

@kaizen shinobi aku tak tgk naruto tp aku layan fullmetal alchemist. haha.

@george tak pa la kan. besar2 kita pun leh tgk anime lagi.

@nesca aku pun suka 1piece . haih. tp aku letih nak dl. haha.

Anonymous said...

morita!!!!!!!!! hahaha
he's soooo adorable! :PPP

cuba layan Maid-Sama.

niesh™ said...

suka betul2 dekat morita :)
nanti la kita cari maid-sama.

aizaron said...

kmk suka juak ngn honey & clover ya. morita paling lawak antara suma daknya. kmk suka nomiya juak =p