DROP YOUR LINK HERE

Monday, May 24, 2010

MY LIFE IN KML




Aku ni lepasan KML. KML tu memang idaman aku sejak dari aku sekolah menengah lagi. Result SPM aku tak la secantik mana. Memang cukup cukup makan lah. Kalau tengok, memang aku takkan dpt pun pergi matrik. Tapi, nasib aku baikmltan100.blogspot.com Aku dpt. Aku dpt course yang aku mahu lagi tu-Sains Hayat.

Aku datang lambat untuk orientasi. Sebab tak da tiket flight. Tapi sebenarnya , Aku nak sama flight dengan kawan aku. Sampai je sana, petang tu aku terus terpaksa pergi mendaftar dengan barang yang byk. Ke hulu hilir. Sudah la hostel aku tingkat 3 Madani D. Lepas je aku sampai bilik, Roomate aku terus bawa aku pergi turun riadah. Letih nya macam tu. Satu minggu orientasi tu memang letih la, Sampai BFF aku yang lelaki cancel pengajian dia dekat situ, dan balik sambung form 6.

Lepas je minggu orientasi, Kuliah terus start. Aku ditempatkan dekat H2T10.mltan100.blogspot.com Kenapa aku clap? Sebab tutorial mate aku semuanya best. Semuanya yang sama kepala. Cuma masa dlam kelas diaorang byk senyap. Budak pandai katakan. Tak termasuk aku la. Aku tak sepandai diaorang.mltan100.blogspot.com

Sepanjang sem 1 aku banyak melepak dengan kawan kawan aku. Menghabiskan elaun sana sini. Sem 1 banyak betul cabaran. Aku rasa doktor di klinik Labuan tu bosan tengok aku sebab aku ni je yang selalu skt. Aku kembang pipi la sebab gusi aku selalu sakit. Lepas tu, Aku selalu demam. Mungkin tak biasa dengan keadaan di Labuan tu. Masalah air yang tak putus putus sepanjang sem 1. Sampaikan aku dengan jiran jiran dan roomate ke hulu hilir hingga ke Luhur F mencari air. Nasib la dari Luhur F ke Madani D budak budak lelaki yang tolong, tapi memandangkan aku ni tingkat 3 kan, jadi terpaksa angkat sendiri la. Lepas tu, aku tak biasa dengan masakan orang Labuan. Aku susah nak makan makanan dengan kafe. Makan pun sekadar mengalas perut je. Kalau tak makan skt pulak, Tapi lama2 tu aku selalu beli d kafe MP . Masakan dia lebih sedap.mltan100.blogspot.com Pointer aku untuk sem 1 tak la secantik mana. Tapi aku lulus. Sebab hujung2 sem tu aku dengan kawan kawan aku tak berapa rapat. Aku lebih banyak menghabiskan masa di bilik dengan jiran2 dan roomate aku. Sepanjang study week tu aku study je. Jarang jarang keluar.

Masuk je sem 2. Hati nervous sudah. Mana tak nye, aku takut aku kena kickmltan100.blogspot.com
Keluar je result, Alhamdullilah. mltan100.blogspot.com Aku selamat. Sem 2 lebih tough dari sem 1. Sepanjang sem 2 ni la, perangai buruk aku sangat terserlah. mltan100.blogspot.com Dari awal sem, Aku memang selalu escape kuliah. Aku datang tutorial je. Tapi itu tak bermakna aku tak study k. Aku lebih selesa study d bilik. Punca nya sebab DK2 tu banyak kerusi rosak. Dan tak da meja. Itu la yang tak seronok tu. Disini juga la aku makin rapat dengan jiran2 aku. Sebab roomate aku yang rapat dengan aku pergi SPA. Kawan2 aku byk yg keluar. Roomate aku yg 2 lagi jarang di bilik. Tinggal lah aku seorang. Aku rasa cabaran aku sem 2 lebih tough dan penuh dengan emosi. Aku tak biasa tidur seorang di bilik. Paling2 lagi asrama. Tapi kau mesti terima. Aku memang rasa tertekan bila kena tinggal sendiri d bilik. Aku admit itu. Dekat2 study week aku pindah ke bilik jiran aku. Sebab diaoreang kesian tengok aku. Aku pun terima je la sebab aku memang tak berani sorg. Sem 2 ni juga la aku kenal dgn SUPER JUNIOR !!mltan100.blogspot.com

Saat nak balik la paling tak seronok. Semua pun sedih. Kawan yang rapat dengan aku majoriti budak Sabah. Enjoy the time with them.

Saya rindu kamu semua. Saya rindu KML. Harap kamu semua happy sekarang. All the best.mltan100.blogspot.com


p/s: no pic. sory. fb got pic k.

0 orang kiud berbicara: