DROP YOUR LINK HERE

Tuesday, May 25, 2010

mltan100.blogspot.com Hi dear reader.

Post yg pertama hari ini. Biarlah untuk beberapa hari ini saya menggunakan bahasa melayu untuk blog saya. Saya malas nak menyusun grammar saya. Hari ini saya tidak berapa bersemangat. Gusi saya semakin menyebarkan pengaruh pengaruh nya di dalam mulut saya. mltan100.blogspot.com Nak cakap saya tak jaga gigi dan gusi. Saya jaga.

Tak suka nya rasa sakit macam ini. Painkiller la teman sejati saya di saat2 begini. Walaupun sebenarnya kita tak digalakkan mengambil banyak painkiller.


Kita lupakan masalah gusi saya tu. Kita cerita lain pula la.mltan100.blogspot.com

Saya hairan bila saya tengok orang sekeliling, Saya rasa semua orang baik hati dan peramah. Tapi sebenarnya ada juga sesetengah orang yang masih sombong lagi. Kenapa nak sombong? Kita mesti la berbaik dengan semua orang walaupun kenal ke tak kenal sekalipun. Sekadar mempamerkan senyuman di muka sudah mencukupi kan?

Bukannya apa. Saya ni suka senyum. mltan100.blogspot.com Jadi saya senyum dengan semua orang. Tapi bila saya senyum orang tak senyum balik, Pahit la juga nak telan kan. Itu la saya selalu cerita dengan kawan kawan saya. Diaorang pun ada nasib yang sama juga. Saya tak pilih orang kalau saya nak tegur.

Jangan la selalu sombong, Tak baik. Nanti kalau ada kecelakaan berlaku dengan awak. Apa akan jadi kalau awak masih sombong masa tu.? mltan100.blogspot.com


p/s : Saya ni kejap pakai saya,kejap pakai aku kan. Hihi. Tapi saya selesa lagi guna saya sebenarnya.

3 orang kiud berbicara:

Ryan Valentine said...

^^

Call T said...

saya tak sombong,semyumla ngan saya ^O^

niesh™ said...

hehe. sesetengah org je macam tu. kawan2 blogger saya x. :)