DROP YOUR LINK HERE

Thursday, May 27, 2010

ehm, apa ek?

Selamat pagi semua. Kebelakangan saya jarang kan post. Sorry k. mltan100.blogspot.com

Actually saya tak berapa sihat dan agak kekurangan idea mltan100.blogspot.com. Tapi saya akan mencuba mencari idea juga. Saya akan post apa je yang terlintas kat kepala saya. Dan satu lagi, Saya punya bahasa di blog ni pun tak tetap. Macam yang saya ckp, saya unpredictable. Jadi, blog saya pun unpredictable macam saya.mltan100.blogspot.com

Hari ni saya nak cerita pasal orang hipokrit. Hipokrit ni orang yang cakap depan lain cakap belakang lain. Kadang2 orang jd hipokrit sebab nak tunjuk baik tapi ada sesetengah tu memang perangai macam tu sejak dari lahir. Yang perangai sejak dari lahir macam tu la yang teruk sikit.

Orang yang hipokrit ni macam2 dia boleh buat. Dia boleh menjadi batu api antara 2 orang. Sampaikan bestfriend pun boleh jadi musuh kena mulut orang yang macam ni. Bukan takat tu je, adik beradik pun dia boleh buat jadi musuh. Mulut orang macam ni la yang tak bagus. Tapi tak pa la. Mungkin masa ni masa dia. Orang macam ni takkan bahagia punya.

Jadi, jangan hipokrit, Tak bagus. mltan100.blogspot.com




p/s : hairan la. knapa pic saya jd macam tu ek? mltan100.blogspot.com

0 orang kiud berbicara: