DROP YOUR LINK HERE

Friday, July 22, 2011

goodmorning .


 
Selamat pagi!
 Pagi ni tak berapa bermaya la pula. Maybe ekoran dari kesan cabut gigi hari tu. Ditambah lagi dengan emosi yang pelik 2 3 hari ini. Emosi yang sikit2 nak nangis la,sikit2 nak cemburu la.

 Memang la cemburu tu normal tapi saya tak suka la nak rasa perasaan cemburu tu. GRR. Sakit bha rasa nya.
Semenjak saya berkapel dgn SiGarang ni memang saya dapat control jealous saya tu. Tapi ada masa nya macam susah nak tahan. 

Saya jenis pendam je sebab saya malas nak buka cerita sebab saya tahu saya ni makin dilayan makin menjadi. So, I prefer to keep silent and the feeling will go away slowly. 
 Mungkin inilah sebab 2 3 hari ini saya sangat emosi ataupun saya rasa emosi ni adalah disebabkan hormon kot. Pelik betul perempuan ni. :/

 Perkara yang selalu membuat saya jealous ialah FB la. Kenapa ek? 
 Saya bangga la juga dgn diri saya ni kadang2 sebab dapat melarikan perasaan cemburu tu dari diri saya walaupun kadang2 ambil masa la juga.

 Agaknya hormon saya ni yang menyebabkan emosi saya macam ni ek.
 BYE :)


comel bah kan telur tu. ekekke. jangan tengok ayat tu la. tengok telur tu.


takpayah tengok kapel tu , tengok expression muka perempuan tu. macam saya :P

credit to Google 


1 orang kiud berbicara:

Cik Amni said...

jadi sebenarnya kitak nak madah apa? Err... =p keep cool dear.. FB jangan dilayan.. kmk sama juak mun nangga FB.. ng mudah moha.. hahaha.. ya mek lepak kat twitter jak..=P