DROP YOUR LINK HERE

Tuesday, November 23, 2010

update update ~~


Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Tengahari .
 Hari ini berkesempatan juga saya update blog ek. :) 
Sekarang saya sangat nervous, Almaklumlah, Keputusan interview saya keluar next week. 
Doakan saya dapat k. Amin. 
 Hari ni saya nak blogwalking byk2 la. Nak naikkan traffic blog. 
Nuffnang saya tu macam perhiasan je dkt blog ni. Tak naik2 pun earning dia. 
Huuuuaaaaaaaaaaaaaaaa.

Pa yang saya nak cerita ek? Nak bergosip la. Ceeehhh. Hobi saya tu. Hahhaha..
 Kalau ada facebook mesti kita suka stalk orang kan? Betul tak? Tipu la kalau tak pergi tengok profile, photo orang len! 
 Saya ni memang suka sangat pergi stalk orang. 
 Bermula lah cerita..
Pada suatu hari, Saya sedang berwalking2 di facebook. Tertarik la nak tengok profile sorang perempuan ni. Tengok la photo dia. 
 Macam2 la saya tengok. Terkejut juga saya bila nampak satu photo dia guna towel je. Lepas tu, towel tu kasi nampak ckit je, nak tunjuk2 macam dia tak guna baju la. OPSSSS. 
 Aisshh. Mana la maruah perempuan ni. 
 Macam desperate betul je nak goda lelaki. Jangan lah macam tu kan. Kesian mak bapak kita. 
 Kalau orang dah nak tergoda dgn kita, tak payah kasi tunjuk bdan pun orang dah tergoda. Paham?

 Kalau orang tu betul2 sayang kita, dia takkan puji pun kita kalau bergambar guna towel je.
'awak cantik la macam tu, guna la macam tu selalu, saya suka '
Kalau dia cakap macam yang dia atas ni, maksudnya, paham2 la sendiri.

 Jagalah maruah diri. Jangan percaya sangat dengan orang :)


4 orang kiud berbicara:

MarlyMarble said...

pa lah guna engkah photo lam FB mun sik untuk di"stalk".haha.nya pk seni kali begamba kdak ya.

Nay said...

haishh..pada2 la nk ltk pic pown..xkn b'towel' pown nk tnjuk sume owg..wt malu pmpuan jewr

niesh™ said...

mar : yala, seni menggoda ;)

nay : dia rasa sexy tu . :)

Duniakuabstrak said...

dia rimas pakai baju tu..dia suka bogeL2..haha