DROP YOUR LINK HERE

Monday, November 29, 2010

selamat petang dunia :)




Selamat petang!
Actually hari ni dijadualkan , keputusan interview saya kuar, tapi takda jugak. Tak tahu la kenapa. Huuhuu.
 Dan, saya pun tak berapa nak kisah sangat2 la sebab saya tak berapa sihat selepas berjemur dan berendam di dalam swimming pool ketika matahari terik di atas kepala. 
 Aigoo.
 Teruk betul muka saya kena sunburn. Skt nya. Aduh2.
 Menyesal tidak berguna sudah kerana memang tidak berguna la ;)

 Disini saya ingin meminta maaf kerana tidak pergi menziarahi blog blogger yang telah menziarahi saya. Saya juga tidak dapat mfollow blogger yang telah mfollow saya , saya follow yang saya nak je la. Hihi. Sebab tak dapat follow byk2 macam dulu, tkt smpai limit nanti. Huhuhu.
 Tapi saya akan rajin menziarah anda jika saya ada masa,

 Sekarang ni brodband jalan macam siput, itulah saya jarang blogwalking. Huhu.
 Itu je. 
 ok.bye.


0 orang kiud berbicara: