DROP YOUR LINK HERE

Friday, July 02, 2010

sad mode on

Hi blogger..

Tajuk je English tu. Haha. Lama sudah tak meng'post dlm English. Lebih selesa berbahasa Melayu. Sebab kawan2 blogger pun guna BM gak dan Orang Malaysia.

Saya sangat sedih sekarang, Hati dan perasaan rasa macam nak nangis je. Hari yang saya tunggu2 semakin dekat dan semakin menyakitkan. Besok buah hati saya akan bergerak menuju ke menara gading. Yang tak la jauh sangat dari saya. Adalah 12 jam la dari tempat saya.

Terus terang saya katakan, jarak jauh macam ni pun buat saya boleh gelisah sampai tak tentu mkan dan tidur. Entahlah. Saya tak berapa percaya cinta jarak jauh ni. Saya pun tak tahu kenapa. Saya cepat bosan bila buah hati tak dekat dengan saya. Saya dan dia pun tak dekat selama ni. Tapi bila dia dah masuk menara gading, perasaan saya tak selesa betul. Haih.

Hati, berhenti lah begini.

Banyak perkara yang saya fikirkan. Bila dia kat sana nanti, mesti kamu susah sangat nak jumpa. Dia mesti terlampau busy. Saya faham. Tapi saya tak dapat nak kawal emosi sendiri. Susah macam ni.

Anniversary kami 6 hari lagi. Dan saya akan menyambut sendiri. Haih. Saya sangat tertekan dan tak dapat nak express kan apa yg saya rasa.




p/s : jgn kesah dgn saya.mluahkan je.mltan100.blogspot.com

2 orang kiud berbicara:

Asfz said...

hehe..cinta jarak jauh ni bgs sebenarnya..
i noe u xcaya..
tp mse ni lah kekuatan cinta di uji..
dont worry, if both of u love each other, there no problem okeyh
need to understand n trust each other :)

sabar lah :)

niesh™ said...

terima kasih :)