DROP YOUR LINK HERE

Tuesday, June 29, 2010

sebab apa saya malas blogwalking?

Hai semua. Entri kali ni tak melibatkan sapa2 ye.Blogwalking. Hurm. Saya memang suka nak jalan2 ke blog orang lain sebab saya ni suka membaca apa yang diaorang cerita. Tapi, ada sebab juga bila saya jarang ke blog orang lain. Nak tahu apa sebab dia?


ihsan Google


: : Sebab2 saya malas blogwalking : :
  • Lama nak tunggu blog loading
  • Shoutbox lambat keluar (kdg2 tak kuar)
  • Line internet saya slow mltan100.blogspot.com

Itulah sebab2 dia. Sikit je, Saya tak sombong tapi saya letih nak tunggu bila blog loading terlalu lama. Saya tak kata sapa2, saya sedar blog saya pun berat. mltan100.blogspot.com Hihi. Jadi saya berhajat nak mengurangkan berat blog saya, supaya lebih ringan dan menyenangkan pengunjung2 ke blog. Sebab saya faham rasa menunggu blog loading lama, makin2 lagi time internet slow cam siput. Hihi.

Kesimpulannya, siapa yang rasa blog dia berat, Mari kita bersama2 meringankan berat blog kita.mltan100.blogspot.com


p/s : kalau blog saya lama loading, kasi tau ya. blh la saya mengubah suai blog saya. tqmltan100.blogspot.com


1 orang kiud berbicara:

farysa said...

jap jap
soalan ntk u :blog i lmbt loading x?i dh xtwu nk buang bnde ape