DROP YOUR LINK HERE

Saturday, June 26, 2010

merapu lagi

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia semua. Saya rasa takut bila tengok traffic blog saya down, Hahaha. Jadi, saya nak tingkatkan dia balik mltan100.blogspot.com . Hari ni saya tak da plan apa2, cuma duduk rumah je. Apa ya yang saya nak cerita.

Oh. Semalam saya baru je mendelete kawan2 yang tak dikenali di Facebook saya. Jgn salah anggap,saya tak sombong ok. Tapi, diaorang yang add saya, diaorang yang tak tegur saya. Jadi, apa guna ada dalam friend list saya tapi tak da kaitan dengan saya. Buat semak je.

Dengar entri ni mesti korang takut nak add saya. Hahaha mltan100.blogspot.com . Saya memang tak suka orang sombong. Walaupun banyak orang cakap saya sombong. Saya tak sombong cuma saya pendiam dan muka saya ni ada ciri2 yang angkuh (orang cakap).

First thing bila orang dah berkawan dengan saya diaorang akan cakap 1st expression diaorang tengok saya. Mesti diaorang cakap saya ni sombong. Hahaha.mltan100.blogspot.com Saya tak kisah. Saya tahu siapa diri saya. Saya jenis tak banyak bercakap. Kadang2 malas nak cakap sebab mulut saya ni laser. Nanti salah cakap terasa pulak orang kan.

Biarlah apa orang cakap, jangan lah kita nak ubah diri kita pulak kan. Jadilah diri sendiri. Lagi bagus.


1 orang kiud berbicara:

Zazachan said...

owg pn br saje proses mendelete insan yg xknl+xtgur kt fb..huhu~