DROP YOUR LINK HERE

Monday, June 28, 2010

hati saya tidak puas

Hi semua. Tengok tajuk pun tahu dah kan. Saya geram sebenarnya, Saya tak mengejek kesukaan orang lain jadi jangan ejek apa yang saya suka . Bolehkan?

Memang la orang cakap hak untuk bersuara, tapi untuk bersuara pun mesti ada batas nya. Kita mestilah tahu jaga hati orang lain. Hormat la orang lain. Jujur saya katakan, saya takkan hormat dengan orang yang tak hormat saya setua mana pun dia.

Kita semua ada minat masing2. Ada benda yang kita suka tapi orang lain tak suka dan sebaliknya. Jadi, apa rasa anda kalau benda yang anda suka di ejek2 ke, ataupun dimainkan, disendakan. Ada perkara yang boleh kita buat main, tapi berpada-pada la. Tak semua orang dapt terima apa yang kita kata.

Kalau tak suka apa yang orang tu suka, diam je la. Pergi main jauh2. Jangan la nak pergi mengecilkan hati dia pula. Semua orang nak cari kawan bukan cari lawan. Orang yang suka cari lawan tu pergi je Smackdown. Dapat la lawan dengan Triple H ke , Undertaker ke.

Oklah. Itu je. *Mood : Geram, Menyampah.

2 orang kiud berbicara:

farysa said...

erm erm
i nk marah jgk boley tak?
tgh sakit hati
=)

niesh™ said...

marilah kita bersama2 marah, :)