DROP YOUR LINK HERE

Sunday, June 27, 2010

cannibal?

Hai semua.

Tadi kita tengok cerita, orang bunuh orang untuk dapatkan daging orang tu, lepas tu daging tu di jual dengan orang lain. Tak tahu la untuk kegunaan apa. Yang pasti untuk makan la rasanya.

Ada satu masa dulu, kita tengok cerita macam ni juga, dia pikat lelaki, then dia bg lelaki tu syok kat dia dan bawa laki tu balik rumah, bg dia makanan yg sebenarnya daging manusia. Dalam pada masa yang sama, dia dah letak dah ubat tidur dalam makanan lelaki tu. Bila laki tu sedar je, dia dah nak jd bahan potongan perempuan tu.

Geli juga tengok cerita macam ni. Tapi curiosity nak tahu pasal perkara macam ni tinggi sangat. Oleh itu, saya nak share dengan kawan2 blogger la.

Orang yang memakan orang lain dipanggil kanibal. Fenomena kanibal bermula di Karibia. Selain di Karibia, Amerika, dan Indonesia pun ada fenomena ni. Patutlah, cerita yang saya tengok tadi cerita Indonesia. Sekarang ni mungkin takda la kanibal ni lagi kot. Paling last pun di Andes tahun 1972 disebabkan kemalangan pesawat.

Salah seorang yang direkodkan kanibal ialah Jeffrey Dahmer. Dia ni dari Amerika. Dahmer ni dah dihukum mati pada tahun 1994 ketika dia berumur 36thn, kalau tak silap. Dahmer ni homoseksual. Setiap kali dia keluar dengan pasangan gay dia, dia akan bawa diaorg balik ke rumah. Dia akan cincang diaorang tu. Kejam sungguh. Adalah dalam 17 orang dia dah bunuh dan makan.

Haih. Nak letak pic dia pun saya tak berani. Haha. Saya ni penakut. mltan100.blogspot.com


ni je. hihi. tkt sy.

2 orang kiud berbicara:

Khairunnisa' said...

Cerita yang amat menarik. Tak pernah lagi tengok siri kanibal secara 'grafik bergerak'. Selalunya tengok dari gambar je.

(http://ohmonstar.blogspot.com)

niesh™ said...

selalu tgk yg english punya movie, tapi byk la adegan 18sx tu. yg Indonesia ni memang geli la tengok. macam betul je kena potong dan kena cincang.