DROP YOUR LINK HERE

Sunday, May 09, 2010

sapa kawin cepat...

Satu hari tu.. Aku di rumah aunty aku yg baru meninggal dunia (Al-Fatihah utk dia k k).. Itu bukan cerita nya k.. Ini cerita nya.. Aku duduk2 makan2 dengan wife sepupu aku.. Tengah2 duduk2 tu.. Datang la nenek saudara aku (blm tua betul).. Dia duduk la dengan aku tapi dia ada kawan.. Dia cerita2 la..

Nenek saudara : Kau ni ada bf da ke?
Aku : Takda..
Nenek saudara : Betul ke? Takkan la..
Aku : Betul..
Nenek saudara : Kalah la kau kena anak buah aku yg bongsu ni.. Dia ada bf da..

Aku dengan muka bodoh tersenyum jee.. Tak kisah la ada bf ke tak da kee.. Sama je.. Tak perlu nak d heboh2 kasi tahu satu kampung kita ada bf .. Nanti bila putus malu.. Padan muka.. Jangan la bangga sangat kahwin awal.. Tapi kalau dia teringin sangat nak berlumba.. Nanti aku buat satu rancangan tv utk dia.. Mentang2 la sekutu sepapat dia semua yg kahwin d bawah umur 18thn.. Aduh.. Jangan la bangga sangat makcik oi..

P/s : Sorry .. Jika sapa2 terasa.. Tidak menyindir sapa2.. Bg kesedaran jee :DD

0 orang kiud berbicara: