DROP YOUR LINK HERE

Tuesday, April 20, 2010

janji manisss

kata kata..apa apa boleh jadi kata kata..janji..suma nya janji palsu..janji manis..janji yang hanya di ungkap d mulut menjadi penyedap bicara..itula yg semua orang ada..termasuk aku sendiri ada..ada ka orang yang boleh berjanji sehidup semati?berjanji setia selamanya?dan dia melakukan nya..satu dalam berjuta yg dapat lakukan begitu..kalau ada yg begitu aku tabik..jangan janji jika tidak dapat buat..janji manis kasi sakit hati org bila kita tidak dpt buat..kesian org..hidup masih panjang..macam2 boleh jumpa lagi..nanti..jumpa lagi cantek..kita kena tinggal..janji jadi apa?jadi perhiasan?jadi taik?argh..aku benci dengar walaupun hakikat nya janji itu menggembirakan aku..janji itu bisa buat aku senyum sampai bibir pun tidak dapat memaparkan kebahagiaan aku..tapi aku..aku tahu janji itu cuma janji manis..utk d bicara..supayaa aku gembira..supaya aku tidak sedih..membuat aku supaya ternanti nanti hari yang aku sendiri tak pasti bila..arghh..janji manis..lebih manis dari aiskrim vanila..

0 orang kiud berbicara: