DROP YOUR LINK HERE

Thursday, January 14, 2010


agnes monica-teruskanlah

Pernahkah kau bicara tapi tak didengar
Tak dianggap sama sekali
Pernahkah kau tak salah tapi disalahkan
Tak diberi kesempatan

Kuhidup dengan siapa ku tak tahu kau siapa
Kau kekasih ku tapi orang lain bagiku
Kau dengan dirimu saja kau dengan duniamu saja
Teruskanlah teruskanlah kau begitu

Kau tak butuh diriku aku patung bagimu
Cinta bukan kebutuhanmu

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskanlah teruskanlah
Kau kau begitu
Teruskanlah



liril lagu ni membuat aku byk bfikir..ada maksud yg mdalam yg aku dpt dr lirik lagu ni..aku suka lagu ni...entah..mungkin aku terlampau beremosi dan berilusi dan banyak bermain dgn fikiran..hu..tapi...hu..bila kita terlampau byk bermain dgn fikiran..illusi..kita menjd tertekan..aku rasa begitu..hr2 dia kena marah..sory syg..tp aku marah macam mana pun..sebenarnya sebab aku syg dia..mungkin aku terlampau byk berfikir dan memikirkan....jarak jauh antara kami buat aku rasa tak keruan..arghh...benci..tak suka..tapi..aku harus terima..dan terima..



0 orang kiud berbicara: