DROP YOUR LINK HERE

Tuesday, October 06, 2009




aku sayang dia..

dia sayang aku..

apa ada dengan sayang?

bisa buat kenyang?

bisa buat duit?

bisa buat apa?

heboh-heboh ke dunia..

aku cinta dia..

dia cinta aku..

agar semua tahu..

kau aku punya..

aku punya kau..

biar org tahu..

kita bahagia..

biar org tahu..

kita cinta erat-erat..

biar org tahu..

aku milik dia..

biar org kata apa..

hati ku masih tetap..

cinta dia ketat-ketat..

cinta dia..

biar aku sakit..

janji dia gumbira..

aku rela..

biar aku lapar..

janji dia makan..

biar aku kurus..

janji dia berisi..

biar..

biar..

biar..

aku gumbira dengan hidup ku..

asal ada dia..

dia segalanya..

tapi..

adakah aku segalanya utk dia?

adakah aku penyeri hidupnya?

arghh..

benci bila fikir..

buat aku tenggelam dalam amarah sendiri..

buat aku nangis dalam kekacauan hati..

buat aku geram dengan apa yg terjadi..

buat aku benci pada diri sendiri..

argh..

aku letih..

bermain dengan emosi...

bermain dengan angan sepi..

bermain dengan jiwa kacau..

aku ingin jawapan..

ada ka cinta ini suci?

ada ka cinta ini ikhlas dr hati?

ada ka cinta ini realiti bkn illusi?

aku mahu tahu..

biar jujur..

agar aku tidak merasa terluka..

agar aku tidak merasa diluka..

biar la pahit janji akhirnya manis..

aku rela..

aku rela jika jawapan nya tidak seperti yang aku mahukan..

aku rela..

aku rela..

asal kau gumbira dengan jawapan mu..



0 orang kiud berbicara: